Over Feestfirma 

Zijn jullie aangesloten bij de een erkende Keurmerk organisatie?

Ja, Feestfirma.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Indien u bij ons winkelt dan weet u dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd

Met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet.

 

Kan ik suggesties ter verbetering van jullie assortiment doen?

Feestfirma staat altijd open voor tips en ideeën ter verbetering en uitbreiding van ons assortiment. U kunt per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen.

 

Contact 

 

Wat zijn de contactgegevens van Feestfirma?

Onze volledige contactinformatie en openingstijden vindt u op de contactpagina

 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten kunt u telefonisch of per e-mail melden. Wij zijn telefonisch bereikbaar via: 058 2802888 (Nederland) of (+32) 58 2802888 (België). Ons e-mailadres is info@feestfirma.nl

  

Bestellen

 

Hoe vind ik het product van mijn keuze?

Een product kunt u op verschillende manieren vinden in de webshop van Feestfirma. Via de navigatie kunt u onze meeste producten vrij eenvoudig vinden. Lukt dat niet, probeert u het dan via de zoekmachine bovenaan de website.

 

Hebben jullie producten op voorraad?

Ja, al onze producten zijn op voorraad. Incidenteel kan het voorkomen dat een product tijdig niet leverbaar is. In dat geval wordt er contact met u opgenomen om dit op te lossen. Dat kan betekenen dat wij in overleg met u de bestelling later versturen, een alternatief product leveren of het product schrappen. Nogmaals, alles in overleg met u.

 

Kunnen jullie ook producten of diensten leveren die niet in het assortiment zitten? 

Wij krijgen regelmatig vragen of verzoeken van klanten met specifieke wensen. Met name zakelijke klanten die maatwerk willen hebben voor bepaalde projecten weten de weg naar ons vaak te te vinden. Denk aan bijvoorbeeld bedrukte ballonnen of samengestelde pakketten voor  promotionele acties. In de meeste gevallen kunnen wij een oplossing op maat aanbieden. Stelt u uw vraag gerust aan onze sales afdeling.

 

Kan ik contact opnemen voor vragen over producten of advies? 

Wij helpen u graag als u meer wilt weten over onze producten. Door onze jarenlange ervaring weten wij elke vraag, hoe gek ook, te beantwoorden. Daarnaast geven wij u graag advies of tips als u er zelf niet uitkomt, probeer ons uit!

 

Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?

Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet door uw spamfilter is geblokkeerd.

 

Krijg ik als zakelijke klant korting wanneer ik grotere aantallen bestel?

Wanneer u als zakelijke klant grote bestellingen/ bulkbestellingen wilt plaatsen mag u korting verwachten. Afhankelijk van de aantallen kunnen we wellicht wat voor u betekenen. Neem voor aanvragen en meer informatie gerust contact met ons op.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat uw bestelling verwerkt is ontvangt u een email met een Track & Trace code. Met deze code kunt u op de website van de vervoerder de status van uw bestelling opvragen. Let op! de code werkt mogelijk pas ’s nachts omdat deze eerst verwerkt moet worden door de vervoerder.

 

Tot hoe laat kan ik bij Feestfirma.nl bestellen?

Als u uw bestelling plaatst voor 16.00 wordt deze de dezelfde dag verstuurd. Normaal gesproken wordt de bestelling de volgende werkdag bij u aangeboden. Dit geldt voor zowel Nederland als België.

 

Betaling

 

Waarom wordt mijn Afterpay aanvraag geweigerd? 

I.v.m. de bescherming van uw privacy hebben wij geen inzicht in deze gegevens. U dient contact op te nemen met Afterpay via https://www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/

 

Kan ik als Belgische klant BTW vrij bestellen? 

Ja, dat kan als u beschikt over een geldig Belgisch BTW nummer. Bij het afrekenen kunt u dit BTW nummer invoeren, dit BTW nummer wordt gevalideerd. Let op dat u bij het invullen alleen de cijfers invult zonder "BE" er voor en de cijfers zonder leestekens. Als er toch BTW wordt berekend in het totaalbedrag dan heeft u het nummer niet correct ingevuld. Indien u afrekent inclusief BTW dan kunnen wij om belastingtechnische redenen dit nadien niet corrigeren en volgt er geen BTW restitiutie vanuit Feestfirma.

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Wanneer u wilt afrekenen dan kan dat op de volgende manieren:

iDeal, Bancontant/Mr. Cash (België), creditcard (VISA, Mastercard & American Express), Maestro, vooruitbetaling per bank of achteraf betalen via Afterpay. Betaling via Afterpay is mogelijk voor particulieren in Nederland én België en voor zakelijke klanten (B2B) in Nederland.

 Kortingscodes

Er zijn helaas een aantal voor ons onbekende websites die z.g. kortingscodes voor Feestfirma aanbieden die gebruikt kunnen worden bij het afrekenen. Dit zijn geen geldige kortingscodes! Deze z.g. bedrijven zijn ons niet bekend en bieden diensten aan die niet bestaan. Trap er niet in.

 

Retourneren

 

Wat is de procedure voor het retourneren van mijn bestelling?

Een koper heeft in beginsel het recht om een bestelling te retourneren. Binnen 14 dagen na ontvangst, kan de koper het artikel retour melden middels modelformulier, dit kunt u vinden onder de Algemene Voorwaarden. U heeft vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te zenden. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de consument.

Feestfirma vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Feestfirma in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Feestfirma aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Feestfirma gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

 

Veel gestelde product vragen

 

Wat is de puurheid van het helium in de heliumtankjes? 

Ons helium heeft een zuiverheid van 98-99.99% Het helium wordt niet gemengd met lucht. 

Wat doe ik met lege heliumtankjes?

Kijkt u onder de volgende link, hier vindt u alle informatie hierover. Wat doe ik met lege heliumtankjes?